Sunday, 23 February 2014

bukan nota cinta.




I found that on Twitter. lepas aku tengok, aku tergelak. teringat pasal duludulu. tapi takdelah duludulu sangat. hewhew.

aku suka simpan makanan dalam peti sejuk terutamanya coklat and air. air bancuh kordial ke apa apa lah je. dan sebanyak banyak kali aku simpan, bila satu masa aku bukak peti sejuk nak makan or minum, benda alah tu takde. bila tanya, takde orang mengaku. pissed off of course. lepas dah banyak kali kena macam tu, "aku mesti buat sesuatu", fikirku. then, ada sekali tu aku simpan coklat, and i paste a note on the chocolate wrapper.

"Jangan makan. Syaa punya."

tiba masa aku nak makan, coklat tu masih ada di situ. jyeah! dan aku pernah jugak tampal nota kat cawan air aku. air tu tak luak sikit pun. ehehe. :p tapi sekarang, dah takdelah buat macam tu. malas nak cara. kehkeh.

persoalannya, siapa punya angkara?

p/s :: Final Year Project

No comments:

Post a Comment