Sunday, 25 August 2013

I don't know 'bout you, but I'm feeling 22.

ahaa bukan guwa ehh. umur aku baru duapuluhsatubelas. yes, I'm still a teenager.

so, a blast Happy Birthday tooooooooooooo SITI SOLEHAH BINTI JAMIL JYEAH!

siapa minah yang market lebih  ni? she's my best girl. cousin yang aku paling rapat masa kecik. sekarang dia jadi macam tak rapat sangat sebab kita duduk jauh huhu. but alhamdulillah sekarang dah mudah nak jumpa sebab dia sambung study dekatdekat sini. hehe.

these were recent moments with her ::





buat kuih raya bak hang. and for 12/13 years, tahun ni first time kami dapat berpuasa and bertarawih bersama. rasa nak nangis je. huhu. nak cerita banyakbanyak pun tak best jugak. sebab aku pernah je cerita pasal moments aku dengan dia. kalau rajin boleh riki sini ::


and yang ni entry dia untuk aku masa birthday aku dulu ahaks.


okay tu je nak cakap. sebenarnya birthday dia 23rd August haritu. k bye. :p

p/s :: kau buat jantung aku berdegup 150juta kali.



No comments:

Post a Comment