Thursday, 22 November 2012

Entry Malam Jumaat #7

haritu aku terbaca notis kat Uspot yang akan terdapat gangguan bekalan air disebabkan oleh kerja-kerja pembaikan paip ke apa benda entah. haa. aku rasa takde apa yang lebih menakutkan lagi selain ketiadaan air di kolej kediaman. ini entry paling seram pernah aku buat. kahkah. okay tak kelakar pun.

ini stok air aku. terpaksa guwa keluarkan stok makanan yang ada dalam ni semata-mata nak isi air. bijak bukan? 

salah satu sudut dalam bilik air. ce teka baldi guwa yang mana?
basically, dalam bilik aku boleh dikatakan ada bath tub lah. hahaha. okay tak kelakar lagi. tapi Alhamdulillah sampai dah lepas time interval yang dijangka, masih ada air. so, apa yang penting, malam ni guwa ada test General Writing Skills. dan esok Calculus. sila tolong doakan guwa dapat jawab yang terbaik kasi up lagi carry marks yang semputsemput nak capai takat lulus. sekian, terima kasih. guwa memang tak dapat nak balas apa-apa. semuanya akan datang daripada Allah. insyaAllah. ciao! :D

p/s :: I won't crawl back.

No comments:

Post a Comment