Wednesday, 19 September 2012

entry tiada motif.

siapa yang tahu tu, tahulah yang aku skang tengah follow running man show. bukan sebab aku minat pada sesiapa dalam show tu tapi show tu inspired aku untuk berlari semula. aku nak gain stamina balik so that aku boleh participate dalam event sukan kat kolej. al maklum, skang ni kolej lopek cenggini pun nak merit untuk stay. hadoyaii nye punn.

hahaha. berangan lah. end up jogging dalam tidur adalah. hampeh. dulu masa plan ramai je nak join. tiba masanya, semua hilang. T_T boleh je kalau aku nak pegi sensorang tapi kalau kena culik cemane? ha? ha? tapi bila dah takde geng cemane nak semangat. lastlast terpengaruh jugak untuk berjimba kat bilik sahaja.



okay tak sempat nak fikir lagi. siap to class. ciao.

p/s :: check balik.

No comments:

Post a Comment