Monday, 3 September 2012

anak dara suka 'kaknam'.

'kaknam' tu sebenarnya aku taktau cemane nak eja. mak aku dok sebutsebut benda alah tu sejak aku kecik lagi yang bermaksud, emm cemane ek nak cakap. kira banyak ragam, ada jee benda yang memandaimandai nak buat. kalau korang tahu makna yang lebih tepat lagi sila lah beritahu ye. hehe.

tapi itu cerita berbelas tahun dahulu. sekarang kami dah membesar menjadi anak dara yang bukan lagi memandaimandai tapi betulbetul pandai. hewhew. kami? aku dan sepupu paling rapat, Siti Solehah binti Jamil. kalau nak diceritakan zaman berbelas tahun dahulu tu, entry ini mungkin akan jadi membosankan. sebab motif aku nak cerita pasal, kitorang berjumpa semula selepas terpisah selama lebih kurang 12 tahun. sebenarnya pernah jumpa dah masa 2010 kat sini. then, she was offered to pursue her degree in UiTM Puncak Perdana. haruslah datang awal maka wajib transit di Melaka untuk melawat. aitceh. 


2012
21 y/o : 20 y/o

2010
19 y/o : 18 y/o
 *fuyohh belasan tahun tewww =.='




dan mungkin gambar yang lain boleh translate zaman kanak-kanak kitorang back then. well, selamat meneruskan pengajian seminggu lagi yeeeeeeeeeeeeeee :D

p/s :: aku selalu memikirkan dia, siapa dia sebelum daku.

No comments:

Post a Comment