Thursday, 30 August 2012

ini lagi satu kisah sedih.


tapi kelakar bagi guwa. hukhukk. bukan niat aku nak mengutuk ke mengata ke apa. kesian pun ada. tapi rasa macammm emm aish memang kelakar lah. :P

tadi petang aku keluar dengan mak aku. dalam kereta tengah on channel ERA kat radio. jamjam camni slot petang ERA ke hape entah untuk orang kolingkoling callingcalling lah sembang dengan DJ tu. dandan ni ada sorang awek call. tersedu sedan. ini dalam hati guwa dah kenapa pulak awek ni...

DJ      : hello..hai siapaentahnamaawekni.

Awek : hello..wuwu saya tengah sedih sangatsangat nii. wuwuwu.

DJ      : kenapa awak sedih sangat ni? ce cite ce cite.

Awek : harini abg senior tempat saya kerja tu berhenti. saya suka sangat2 tahap gaban kat abg tu. wuwu. tadi masa balik saya nak jumpa dia tapi tengoktengok dia dah terus balik. takde cakap pape punn. wuwuwu.

DJ      : err.. (diam)

Awek : wuwuu dahlah fesbuk dia pun saya takdee..

DJ      : time ni aku tak dengar DJ tu cakap ape pasal aku dah tergelak geli hati.

aku rasa kelakar sebab pasal benda macenggini pun dia nak bagitau satu malaysia. mentang-mentang esok 31 Ogos. bebas merdeka sungguh nak cerita hal macenggitu di 'udara'.

kesian pulak pasal cintanya tak terluah lalu tak dapat terbalas oleh abg senior tersebut. dahlah fesbuk pun takde ek.

apa-apa pun, post ni bukan ada niat untuk menyindir atau menyinggung perasaan sesiapa. plus dialog tu pun ada yang aku tambahtambah sikit. nak kasi unsur humor kate koooo. sekadar berkongsi hari yang aku lalui. weee :D

p/s :: tak sabarnya nak tunggu Isninnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment