Saturday, 18 August 2012

goodbye, i'll miss you.

akhirnya, ramadan pergi lagi. insyaAllah jumpa lagi tahun depan. kalau ditakdirkan tak sempat, ni lah kenangan terakhir aku dengan mak aku waktu ramadan. sobs.




mak gigih tolong :'D



dua hari sebelum raya baru aku buat kuih ni. padahal plannya masa first week puasa haritu. kuikui. alhamdulillah jadi jugak akhirnya. ni semua hasil air tangan sendiri. mak tolong bakar kuih and tunjuk cara cara guna handmixer sahaja. lama gila woh. insaf aku bila fikir pasal orang susah yang buat kuih nak jual pagipagi tu. okay Aidil. dah kantoi dengan awak. konfem dah takyah teka dah kuih mana saya buat masa datang rumah nanti. hewhew. kalau nak recipe boleh copy seperti yang tertera beserta procedure nya sekali. tu pun kalau korang faham lah tulisan cantik aku tu. nak jadi doktor tak cukup bijak kannn ;P

p/s :: philadelphia i'm cooomminggggggggg

No comments:

Post a Comment