Friday, 8 June 2012

M.

jumaat, 8 jun 2012, 18 rejab 1433H. hari ni dah masuk hari ke-5 study break. 2 hari lagi final exam. dan aku masih tak bersedia. terbaik.

aku pun tak tau lah kenapa sem 2 ni aku rasa malas sangat nak study. kalau masa sem 1 dulu, first day jee aku dah start cover skop. sampai nak termuntah aku menghafal fakta-fakta segala tu. tapi this time, entahlah. dahlah carry marks pun ala ala lulus jee. cemane nak masuk dalam dean's list ni ce cite. hah. sebenarnya jasad aku jee yang ada kat sini, hati perasaan minda semua dah melayang ke rumah dengan perkara-perkara lagha yang lain. balik kolej haritu homesick woh. tak penahpenah guwa homesick tetibe rasa runtun je jiwa ni meninggalkan rumah dengan parents. uhuhu. despite all that, aku tetap nak mengejar cita-cita dan mencapai impian aku. cehcehh. setakat nak dekan je pun. and after grad of course lah nak kerja dekat kilang yang join venture dgn petronas baru kat Johor tu. oh duit. untunguntung boleh kerja sama dengan encik AA. hewhew.

dahlaa. sebenarnya takde motif apa pun aku post entry ni even sebenarnya ada banyak jugak kot benda yang aku nak share. tapi always terbantut and left just like that. kenapa aku semakin malas dan malas dan malas dan malas dan malas dan malas dan malas dan malas. huwarghhh. aku teringin nak jadi perempuan sejati. awww.


p/s :: i mengidam kek aiskrim baskin robbins lahh. :P

No comments:

Post a Comment