Monday, 6 February 2012

pada cuti semester yang lalu, anda telah melakukan aktiviti yang merupakan pengalaman pertama anda. ceritakan pengalaman tersebut.

Tajuk : Pengalaman Pertama Saya

sumber encik google

aku belajar siang ikan. aha ye. sumpah ni lah first time aku siang ikan. sadis kan? ikan kembung. berapa ekor tah tadi. okay memang terkial-kial tapi lama lama buat, eh cool jugak takdelah susah mana. emm mula mula lah je macam geli sikit sebab yang keluar tu usus ke apa entah warna hijau cow's poop. huhu. at least ikan tu tak hancur and mom compliments me. weee. nampak macam orang bandar je aku ni kan? heh orang bandar yang kekampungan tapi kebandaran sikit. ye lah merepek apa tah ni. tapi yang penting, harapharap lepas ni aku boleh membuat kerja rumah @ dapur yang lain dengan lebih baik lagi. fighting ! ^^,

p/s :: pergi saja cintamu pergi..

No comments:

Post a Comment